Barndom

Jag har lagt till en ny kategori i min blogg; barndom. Där kommer jag lägga de inlägg som handlar om saker som hänt när jag var liten eller tankar som jag hade som yngre. Jag kommer inte lägga upp några inlägg som handlar om en hemsk uppväxt för en sådan har jag inte varit med om. Jag har haft fina föräldrar och syskon omkring mig. Inga av mina inlägg kommer handla om hur hemska saker vuxna gjort mot mig för det finns inga sådana hemskheter att berätta om. Ingen har gjort något ont mot mig men ibland har jag önskan att det kanske skulle kunna gjorts mera.
Av de upplevelser jag haft som yngre som jag nu ser tillbaka och känner olust inför har jag skapat de händelserna på egenhand. Jag har trots min då unga ålder satt mig i situationer som jag inte velat och tänkt saker jag inte ville tänka.
Med dessa ord välkomnar jag till en ny kategori, kategorin om min uppväxt.
Jag och min bror står på altanen till huset som låg någonstans i Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback