Balsam...

Jag förstår inte riktigt det där med tjejer som måste lägga upp "fixade" och redigerade bilder på sig själv i bloggar, på facebook och kontaktannonser.
Känns lite som falsk marknadsföring. Som en såndär vaderad push-up bh med extra allt!
Hur gör tjejer som har sådan BH på sig när de följer med/släpar hem ngn från krogen?
Har de sex med BH på?
Badaboom!
Jättepattar eller vänta... vad hände där när BHn ramla till golvet? ramlade dina pattar efter? Det hänger något över din navel!!!
Jag provade en såndär megadupersupervaderad sak... ja BH eller bombshell som det heter. Nej, usch inget för mig. Nöjer mig med att fejka mitt hår ibland. Platta det som egentligen står åt alla håll.
Idag insåg jag att balsamet var slut... Inte visste jag hur mycket balsam förändrade mitt hår.
Ja så här ser jag ut när jag duschat utan Björn Axen...
Snacka om falsk marknadsföring!

Kommentarer
Postat av: eva

HAHA! I so feel again me.

2012-01-05 @ 11:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback