Tar tillbaka...

Nej jag hatar inte män...
Jag är bara rädd för att jag hamnat i en självdestruktivspiral, där jag sätter mig själv i situationer som jag vet att jag mår dåligt av. Jag blir glad av de brödsmulor som slängs till mig och väntar troget kvar för snart kanske det kommer en hel limpa!
Där sitter jag i min pöl och väntar och väntar. När jag är på väg att ge mig av till nästa pöl kommer det lite smulor igen som håller mig kvar, för snart kanske det kommer en limpa!
Det kommer ingen limpa.
Det kommer inget större än smulor.
I pölen sitter jag och funderar om det är så här det ska vara?
Jag vill ha mera än torra smulor. När jag försöker ge mig av och flyga iväg till en annan pöl upptäcker jag att jag blivit vingklippt och det är ett högtstaket runt min pöl. Smulorna slutar komma, jag får nöja mig med att titta på när änderna i pölen bredvid blir matade
och vet ni vad!?
De får en hel LIMPA!

Kommentarer
Postat av: Anna

I know that feeling way to well... Hojta när du kommit på lösningen på hur man får tag i en limpa. Man kanske ska satsa större på en hel Pågenfabrik? Well, beats me. :S

2011-10-22 @ 09:53:12
Postat av: Ursula Rasmussen

jag får en så stark känsla när jag läser ditt bidrag idag den 2 jan 2012 att det är dags att vi två ska resa igen. Vet inte när, vet inte vart, men vet att ..... kram och gott nytt år till dig.

2012-01-02 @ 16:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback