Ligga schysst!

På metro.se går det att se det vinnande bidraget i tävlingen "Ligga schysst"
Det är en helt underbar film gjord av Sunna Ardal och Moa Ström som handlar om att ligga med någon man tycker om.
Titta på filmen! "Ligga schysst"
Helt fantastiskt bra! Vill bara ut och hitta någon att tycka om!
Jag förstår inte varför jag ska gå hem med någon jag aldrig träffat tidigare och rullar runt, fastna i lakanen och klibba fast vid någon annans hud... (usch svett och kroppsvätskor) tänk om det visar sig att det är en galning? Psyko? Mitt omdöme är nämligen inte det bästa efter en öl eller två (eller fyra)
De tre senaste killarna jag följt med hem har jag inte legat med, har inte känt att det har varit intressant för fortplantat mig har jag redan klarat av och jag har min egna regel om att jag inte ligger med en kille som jag inte tidigare träffat. Istället har det blivit tv-spel och prat till tidigmorgon. Att ångra att det inte blev sex går lätt att åtgärda i efterhand men att ta tillbaka ett knull jag ångrar går inte, nej det går inte!
Gjort är gjort. Men missar man tåget går det alltid att ta nästa!
Nej ligga schysst är det som lockar!

Kommentarer
Postat av: Annica

GILLA!!!!!!!

2011-10-06 @ 09:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback