Dikter, poesi, texter?

För två inlägg sen la jag upp en dikt... fan va kass den är! rena a la tidningen Glöd alternativt toa-klotter!
Nej får hitta mod och lägga upp ngn av mina andra texter, men jag är rädd för att bli missförstådd, sedd som deprimerad, självmordsbenägen, destruktiv.
Min ångest får jag ner på papper genom en spretig handstil landar de på raderna.
Jag tömmer mig på ångest och lämnar depressionen i min röda skrivbok.
Mitt lilla jag mår bra
mitt lilla jag är nöjd
mitt lilla jag är friskförklarad
Min ångest har rymt från kroppen och lämnat mig fri från destruktivitet
Jag tömmer mig för att få plats med nya upplevelser, stora som små
Mitt lilla jag mår bra
mitt lilla jag är nöjd
mitt lilla jag är friskförklarad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback