Bloggar på fyllan och lyssnar på breach

Ja innan jag fortsätter med mitt otroligt djupa inlägg så ska jag varna att jag fått i mig några öl... Inte många utan några. Jag har kommit hem stängt av mobilen och tänker inte sätta på den på 12 timmar. Jag har till min glädje hittat massa ost i kylen och mina "nyttiga snacks". Hmm läste att Gojibär är nyttigt så jag smälte choklad och blandade i egenhändigt rostade nötter (som jag läst är nyttigt) och gojibär=nyttiga snacks?
Jag har tidigare ikväll varit på trukken... Det var lite folk för att vara "årsfest" trodde att det skulle vara flera. De banden som spelade var väl inget jag head bangade till av lycka men de var OK. På plats fanns det även en spådam som med öppensinnat hjärta berättade vad framtiden hade att bjuda på. Nu kan jag utan överraskning möta min framtid... men jag lovar att spela överraskad! Hon sa bland annat att jag kommer inte hitta min stora kärlek inom snar framtid utan istället finna en fantastisk vänskap.
-Inget mig emot! Vänskap välkomnar jag så gärna! allt ut över vänskap är en bonus!
Hon fyllde i att min nästa kärlek kommer vara en vän där vänskapen utvecklas till något mera och det kommer blomma, lite konstigt nog sa hon sen att jag kanske inte känner den personen än... Jag kommer även bli väldigt framgångsrik men kommer vara tvungen att jobba hårt för det.
Jag anser inte att "success" kan mätas i pengar utan i mäts i välmående. För tillfället ser jag mig som väldigt framgångsrik, mitt liv innehåller allt vad jag vill att det ska innehålla och jag är helt övertygad om att framtiden kommer innehålla precis allt jag tror att jag behöver.
ja ja
Jag har träffat flera intressant människor ikväll. En av de mest intressanta var en kille som ropade ut "hallå, jag har diarre och ska bajsa men det finns två toaletter här, är det någon som måste gå på toa?"
Jag som höll på att spricka för att jag var så kissnödig kastade mig in på toaletten tillsammans med killen. Ja visst fanns där två toaletter! Jag satt på ena och han på andra. Det slutade med att jag och Onkel (som han kallas) jämförde underkläder, för av någon konstig anledning hade han trosor på sig. Vi kom fram till att mina spetshotpans var snyggare än hans svarta bomullstrosor :) Härligt när människor blir så berusade att alla gränser försvinner!
I slutet av kvällen blev det bråttom! Jag stod och pratade med ngr tyskar som fick väldans brått för att sista bussen skulle gå. Kvar stod jag med Bellan och hennes kille... men va fan jag ska ju med tyskarna och bussen!!
Småsprang efter tyskarna och ropade "deutschland"! Trevliga tyskar var det ialllafall, bästa bussresesällskapet!
Nej nu är jag hemma iallafall. Mobilen är avstängd på obestämd tid... hatar att jag kolla mobilen hela tiden så det är lika bra att bara stänga av den och inte höra den ringa/vibrera
Nu ska jag fylla på mig själv med ost! Sen kommer jag publicera detta inlägg på FB och troligtvis ångra mig sekunderna efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback