vin

Tag råd i vin, besluta sedan i vatten.
Ja här sitter jag i mitt kök och dricker rödvin alldeles själv... and I love it! Dottern sover och jag har all tid i världen att sitta på skype och prata med vänner.
Så råden kommer nu och besluten fattas imorgon... eller det finns inga beslut att fatta livet far fram som en en buss linje, det enda valet är om jag vill sitta eller stå på bussen. Jag har funderat på om jag ska kliva av och vänta på nästa buss (och då menar jag inte ta mitt liv!) utan mera ta en annan linje...
alla dessa val... hade det bara inte varit enklare om en buss gick hit och en dit. Välj!
Nej va fan,  jag skiter i bussen jag går istället!
orkar inte rotera bilden... snyggt perstorpsbord jag har va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback