snart ledig 4 dagar

Snart har jag fyra dagars ledigt... vad ska jag hitta på då?
Jag har en sådan längtan att åka till Gotland men jag vill vara där länge än 4 dagar. Kanske fråga muffan om jag får låna stugan vid havet. Vara helt själv, jag, fiskpinne-mamman och havet (Maia och dottern är såklart med, de ingår i konceptet "fiskpinne-mamman") Nej till sommaren blir det resa till ön, dottern få springa naken i pappas stora trädgård undertiden som jag målar hus fasaden faluröd.
Jag, dottern och gamla vännen Dillon myser på pappas gräsmatta

Visst kan jag åka till havet här i gbg oxå men jag vet inte vart jag ska åka... var är havet bäst här i göteborg? Funderar på att åka ut till ngn av öarna, men det kanske alla andra funderar på me´
På söndag ska jag iallafall åka till skatås och promenera med Zin (det hoppas jag att hon är med på) Det får bli att vandra 8an eftersom runt stora Delsjön är sånt jäkla mekk med barnvagn... eller va fan jag ska gå runt stora Delsjön och dottern får jag väl bära på ryggen när hon blir trött i benen.
Kanske ska jag redan nu boka in en massage hos Sara för jag kommer nog behöva det efter långpromenad med 12kgs klängapa i bärselen.

Kommentarer
Postat av: Zin

klart jag är på, på söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback