skulle, skulle

Idag skulle jag varit med på ett sådant där konferenssamtal men koden jag hade fått funkade inte, päppelrösten bara mumlade på engelska att jag skulle försöka med en annan kod och va fan jag kan ju inte hitta på någon kod... Istället blev det en rask promenad i Skatås med hela familjen (vovve och unge)
Jag valde att köra bil dit för att promenera.
Tanken var den att jag skulle kolla hur 8an såg ut, om den var tillräckligt isfri för en joggingrunda. Till min glädje ser den helt ok ut så jag kommer försöka ta mig ut i veckan och jogga. Troligtvis blir det med hela familjen, dvs. hund och barnvagn. Har tidigare joggat 8an med barnvagn och det var tungt, så tungt! Jag har anmält mig till vårruset! oj oj, hur ska detta gå! Jag har svårt att springa ett lopp för "skojs skull" jag springer för att ha bra tid! Det är bara 5 km och 25 min är maxtid! allt efter det är så dåligt! Loppet är 9maj och tills dess har jag hunnit få lite bättre flås (hoppas jag)
Nu ska jag fortsätta dagen med att deppa... jag såg ut över Dejsjöns isklädda vattenyta och kände mig lite ledsen. Det är inte tillräckligt stark is för pimpelfiske och det är för kallt för att bada. Det såg bara så sorligt ut. Jag har varje år i säkert 7årstid pimpelfiskat med kidsen på fritids men den tiden är förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback