Ska jag?

Är så sugen på att skicka iväg ett sms... men jag vet inte?
Jag har lätt för att bli för på. Vilja för mycket och för ofta. Jag hade blivit glad om det kom ett sms till mig.
Jag blir även lätt blyg. Jag vet inte vad jag ska säga, hur jag ska säga det. Jag vill bara hålla handen, kolla in i ögonen länge.
Har haft en underbar dag idag.
På en kurs har jag lärt mig att ställa öppna frågor för att inte få ja eller nej svar. Med öppna frågor är det lättare att se vilket behov kunden har och hur jag kan komma med lösningar. Jag är inte säljare jag levererar lösningar på ett problem.
Idag frågade jag "vad ska du använda datorn till?"
"Herrsurf"" fick jag som svar.
Så jäkla glad att jag inte är den enda som säger det som ploppar upp i huvudet, det finns fler av oss! Säg det som kommer i huvudet, säg det som finns på hjärtat. När jag dör kommer jag tänka på det jag aldrig vågade säga, det jag aldrig vågade göra. Jag vill våga säga, jag vill våga göra! Inget att ångra när tiden är kommen, jag gjorde det jag ville och jag sa det jag hade på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback