Längtar till Gotland

I somras var jag, dottern och Dillon (min älskade vovve som nu är i himlen) på Gotland i en månad. Jag var duktig och körde hela vägen från götet till oskarsham! Älskar att köra bil så det var inte så ansträngande. Gotland är underbart och jag längtar dit så. Jag längtar inte till sommarstad Gotland utan jag längtar till det blåsiga karga stränderna med krökta tallar, jag längtar till den naturen som påminner om den i Lykke Li's video I follow rivers, Rättning: Videon är inspelad på Närsholmen på Gotland så det är bara några kilometer från min pappa :)
Inte undra på att jag älskar videon. Jag vill vara där nu, jag vill känna bitande vindar i kinderna, doften av kallt hav, frasande sand under vinterkängorna, jag vill vara där nu.
Om två veckor har jag fyra dagar ledigt kanske åker jag till Gotland då?
Det gör ont i mitt hjärta precis som när man är ifrån sin älskade, jag vill vara där på min ö, jag vill dit.

Ta en titt på videon och föreställ er mig vandra där, andas i salta havet.
åå jag längtar, hjärtat klappar, bultar och slår.
vågorna som rullar mot stranden
En gammal bild som var tagen i december 2007.
Det var kallt och Dillons päls frös till is, men han var lycklig ändå.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sicken sötnos ;)

Varför har han lämnat jordelivet ?

Du har en vit nu va ?

Jag är en ny Amstaff ägare ;)

Måste säga att jag bara ÄLSKAR deras sätt .

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback