Bio?

Det känns som längesen jag var på bio... sist såg jag Tron, jag var inte alls imponerad. Misstänkte faktiskt redan innan jag gick att filmen skulle suga och fick det senare bekräftat när jag såg denna nördmastruberingsfilm. Kille kommer in i någon "cyberspace"värld, möter några bad guys, träffar vacker flicka, återförenas med sin far. bla bla bla åka snabba motorcyklar, slåss mot de onda... Killen räddar tjejen sen slut.
Nu vill jag gå på bio igen. Jag vill se "Min låtsasfru" den har inte fått det högsta betyget på imdb men det spelar ingen roll, jag vill bara bli underhållen och distraherad. Lite hederlig romantisk komedi
"En romantisk komedi om en man som tar hjälp av en singelkvinna och hennes barn för att försöka vinna kärleken från sin drömkvinna." står det på sf.se, det kan ju inte slå fel!
Jag funderar på att gå på bio själv, ensam, solo! Inte för att jag tycker att det är så jäklaskoj att gå själv, utan för att det är enklast så. Jag slipper övertyga någon annan att det är just denna film vi ska se, jag slipper fixa med vilken dag som passar bäst utan jag tar istället den dagen som passar mig...
Fick en biobiljett på ett möte på jobbet och killen som delade ut dem sa skämtsamt att det är bara att ringa honom om vi vill ha sällskap på filmen. Jag tror inte att det var seriöst menat... jag tror inte han hade följt med mig. Finns det någon där ute som kanske vill hänga med så är det ju bara att slänga iväg ett mail till mig: [email protected]
Men jag har redan valt film och det blir den dag som jag är ledig från kotten/barnet/trollet/allra käraste unge

Kommentarer
Postat av: Aydin Darchini

Jag ser gärna filmen med dig.

2011-03-17 @ 09:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback