midsommar

Sitter här hemma själv på midsommar. Det gör mig inget! Jag har fått i mig vin och panacotta och lyssnar på Christer reprisen! Helt fantastiskt!
Jag har tidigare varit hemma hos en vän och fått i mig kaffe och underbart sällskap. Sen hemma hade en sambo bjudit över en vän som var jättetrevlig, det blev massa snack om sex... så ensam hela dagen har jag inte varit
Trots att jag njuter av min ensamhet så längtar jag bara så efter att någon ska komma hit och krama mig! Jag vill att någon ska komma och äta av panacottan jag gjort, dricka vin med mig och kolla på serier... och helst hålla om mig.
Kanske ska jag anmäla mig till veckans singel? Jag är ju ändå singel så varför inte?
Nu ska jag krama om det limiterade sällskap som finns här, hunden!
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med om ensamheten det blir väldigt väldigt tomt när man sitter där själv..



Det skulle inte varit fel med sällskap om man nu bara vågar säga hej!



du har ju iallafall en söt liten hund :)

2011-06-24 @ 21:42:33
Postat av: Bodypalace

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback