Guide

Vaknade imorse med den har allt för vanligt förekommande känslan "jaha är det är här vad som livet har att erbjuda mig?"
Saker å ting känns meningslöst.
Vakna, ta hand om dotter, ut med hunden, frukost, kaffe, åka till jobbet, jobba, åka hem, laga mat, natta barn, sitta vid datorn, somna, vakna, ta hand om dottern, ut med hunden, frukost, kaffe, åka till jobbet, jobba, åka hem, laga mat, natta barn, sitta vid datorn, somna, vakna, ta hand om dottern.... ja det går runt runt runt.
Vad ska en singelmamma göra för att få ligga i den här stan?
Vardagsslentrianen hade sett så mycket trevligare ut om jag klämt in lite "mys" efter nattningen... eller i alla fall fått varannandags "motion"
Jag har mina kvällar å nätter som jag är barnfri men har ingen för tillfället som jag kan ha lite vuxenaktiviteter med.
Kanske är jag lite väl lat... tror att det bara ska lösa sig om jag går ut på andralång... men som jag tidigare nämnt jag är inte så bra på det här singelgrejen jag gör så gott jag kan. Någon som kan guida mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback