Fuglesang...

Vår kära Svenska astronaut Christer Fluglesang försökte idag ta sitt liv. Inför en samlad skara svepte han i sig en hel burk av det homepatiska sömntabletterna "coffea alfaplex". Åhörarna väntade, skulle Sveriges enda astronaut "trilla av pinn" eller skulle han överleva?
Han överlevde!
Tydligen var detta kollektivasjälvmordsförsök en demonstartion av att homeopatisk medicin inte fungerar. Christer citerades i svd ”I dag kommer jag att svälja tio gånger mer sömnmedicin än den rekommenderade dosen. Jag tar risken att dö. Men sannolikt överlever jag eftersom homeopatiska läkemedel inte fungerar.”
Jag är så irriterad att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva.
Jag tror inte att en sten under kudden kan få mig att sova bättre eller att en rosenkvarts kan locka till mig kärlek, kanske inte heller rosenrot gör mig piggare eller coffea alfaplex gör mig trött.
Till de personer som sover bättre med en sten under kudden, får kärlek med hjälp av rosenkvarts, blir pigg av rosenrot och trött av coffea alfaplex vill jag bara säga GRATTIS! GRATTIS!
Mind over matther.
Det hade varit så skönt om jag kunde ta lite coffea och sova bra men det kan jag inte, här får jag istället ta till tyngre droger som dessvärre har massa biverkningar...
Jag hoppas att Christer Fluggesang sover gott i natt efter alla de där sömntabletterna han tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback