massa länkar letar mig bort

Jag borde jobba... eller förbereda mig inför "snow leopard-demon" imorgon... men istället så ramlar jag runt på wikipedia. Det är så lätt att googla på något sen komma in på wikipedia där efter klicka på lite länkar och sen klicka på lite fler länkar. Läsa om psykiska sjukdomar, diktatorer, instrument, dvärgväxt, poeter, -ismer, albino osv. En hel värld av "onödigt vetande" öppnar sig och jag är fast i timmar. Jag är fast de timmar som jag egentligen skulle lagt på att förbereda mig. Nu ska jag försöka ännu engång att ta mig an min demo inför imorgon. Jag har valt att demonstrera safari och dess små finesser... ja ja har kanske kommit en bit på vägen genom att i alla fall öppna upp safari :)
Jag surfar på allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback