Jag klarar mig utan...

Det finns kommentarer jag hört som jag klarar mig utan.
Alla kommentarer är inte sagda till mig utan det är meningar jag fått berättat av vänner.
Samlar dem i ett inlägg som en liten påminnelse vad jag klarar mig utan
Det är inte kallt, det är friskt! -Men jag fryser=kallt!
Om du är hungrig ta en frukt istället. -Nej jag hatar frukt, jag vill ha sushi.
Hat är ett sådant starkt ord. -Det är du som lägger den värderingen, jag hatar när det är för få röda godias i gott&blandatpåsen
Det är inte bra att röka/dricka/snusa -Nähäää??! Är det?
Du vet väl att tatueringar inte går att ta bort? -och med det vill du komma?
Du kommer inte få något jobb om du ser ut sådär. -Jag vill inte jobba på ett fördomsfullt företag så det är ingen förlust
Det är inte bra att vara vegetarian. -Kom du på det själv?
När borstade du håret senast? -Jag borstar håret varje dag, sen lägger jag ner tid på att rufsa till det igen

Kommentarer
Postat av: Zin

det här inlägget tycker jag om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback