har gått under jorden

Jag har rymt...
inte fysiskt.
Jag har inget vettigt att skriva.
Jag har inget skoj att uppdatera min fb-status med.
Jag fick en kram av en kund första dagen efter semestern, det är värt att nämna. Gillar kunder, gillar att vara på jobbet
Jag har nu i några dagar velat fram och tillbaka...
funderar på att rensa min mobil från alla de där tusen smsen, min mobil är konstig, går jag in på en smstråd kommer det första messet upp och då kan jag inte hålla mig från att läsa tidigare sms.
Ska ta bort lite nummer som jag ändå aldrig ringer.
Ska ta bort lite mail jag inte orkar läsa igen.
Städa
kära vänner...
följ efter mig när jag flyr, jag går så lätt vilse
ta tag i mig när jag ramlar, jag har svårt att resa mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback