Ligga?

Jag behöver inte någon som kapar min facebook och skriver konstiga stutusuppdateringar för jag fixar det så bra själv. Jag skrev för ngn timma sen "Ligga?"
Det resulterade i ett nytt telefonnr i telefonboken och ett mail... snälla vänner som ställer upp!
varför ska det vara tabu att prata om något så vanligt och naturligt som sex?
De flesta vuxna människor äter, dricker, sover, kissar, bajsar och knullar. Det är inget konstigt med det, det är en del av att vara människa.
Jag orkar inte krångla till det mera i mitt liv och om det är någon som vill ha sex utan att krångla till det så är det toppen. Jag vet att det inte går att jämföra behovet att äta med kåthet. Att bli mätt känns som en rättighet men att få ligga är inte det, så länge som jag äter på min tallrik är det lugnt men börjar jag nalla från någon annans tallrik är det "aja baja!" Jag har inte planen att förföra någon annans kille/tjej och jag är själv inte någons, jag kan inte bli ägd.
Viss oro lurar i bakgrunden.
Snack och realitet är inte alltid det samma, kanske är man överens om att detta är rent kroppsligt inga känslor ska blandas in men när någon annan sen börjar äta från tallriken (smakar på muffinsen) blir snacket bortglömt och känslor smyger sig på ändå. Jag är jäkligt dålig på att jonglera och att jonglera med människor tror jag är ännu svårare än med apelsiner. Precis som när jag skulle lära mig jonglera ska jag nog börja med en boll innan jag försöker med två bollar...

Har påbörjat mitt tvådagars långa kakbak! Nu ligger degen i kylen och imorgon är det dags för steg två i bakprocessen. Jag ska göra Penut butter cookies! Degen smakar fantastiskt och imorgon är det gräddning och fixa fyllningen. Det kommer gå åt en hel burk jordnötssmör och en del muscovadosocker. Det kommer bli himmelskt! ÅÅåÅå
Baka bröd imorgon med... valnötsbröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback