Det man inte får

Det jag inte får brukar bli intressant... inte allt som jag inte får utan vissa saker. Inte blir det mera intressant att ha ihjäl folk eller att stjäla utan det där småsakerna som "man inte ska göra" ex. så får man inte lägga upp nakenbilder på facebook och helt plötsligt blir det så mera lockande att lägga upp nakenbilder på facebook. Nakenbilder på sig själv bör jag tydligen inte publicera överhuvudtaget. Naket är tabu.
Att visa människor som dör, blir skjutna, slagna, lik och avhuggna kroppsdelar är tydligen inte så tabu. Många filmer idag innehåller våld och blod. Vi rynkar knappt på pannan när vi ser actionhjälten slita upp ett vapen och tömma magasinet mot den onda killen because he had it comming. Rättvisa skipas och ordningen är återställd, the bad guy är död och nu kan hjälten kyssa kvinnan, eftertexterna kan rulla på. Glöm inte att ta sätta på mobilen efter avslutad film...
Men att visa sex, nakenhet och knull är tydligen inte lika ok. När paret på bioduken ska "få till det" panorerar kameran bort och vi får se vajande gardiner alternativt lite svettiga ryggar, smekande händer och en söt stjärt. Vi vet nämligen vad de gör, vi behöver inte se exakt hur det går till. När någon blir skjuten och blodet sprutar vet vi däremot inte hur det ser ut, det måste visas.
Jag har en del nakenbilder på mig själv, tagna av mig för mig. Det är inget som jag visar eller använder. Däremot har jag tänkt att en vacker dag ska mina bilder resultera i något, något som jag brukar kalla "Verkligheten". Vad Verkligheten är vet jag inte än.
Denna bild är väldigt långt ifrån det jag tidigare fotat. Det blev bara en test... eller kanske mera ett försökt till något som går att lägga upp på nätet utan att det blir stötande...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin!

Postat av: Victoria

Grymt snygg bild bruden! :D

2011-04-16 @ 23:31:46
URL: http://www.badazz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback