Det här med...

... att vara singel är ju inte så dumt. Jag behöver inte rapportera till någon vad jag har gjort, gör eller ska göra. Visst hade det varit mysigt att ha någon som undrar över hur dagen har varit men till det finns det vänner!
I måndags gick jag en trevlig promenad med E, fortsättningen på den blev tyvärr inte som förväntat men det kommer andra kvällar.
Tisdags var det möten på dagis sen hem till Hanni-pie och äta mat med kidzen och herr K. (Skulle egentligen på spelkväll men det var tydligen flyttat) Jag fick marshmallows-blommor av H-pie vilket var väldans uppskattat. Sist jag fick blommor var det två årsedan och då var det av en gammal elevs förälder. När jag tänker efter har jag inte fått annat än "tack för fina jobbet" och "tack för denna terminen"blommor de senaste typ 7 åren... men jag som är så jäkla jämställd skiter väl i det?
Onsdag (idag) var jag förbi jobbet, egentligen var jag ledig men väl där kändes det som om det fanns massor att göra. Hann inte ens hoppa i arbetströjan innan arbetet trängdes tätt intill kroppen. Jag blev upphämtad av R och vi tog en promenad ihop och avslutade med en fika innan det var dags att hämta dottern. Efter dagis hängde jag och dottern hemma hos fd grannen och go'a vännen Z, mysigt!
Så på bara en halv vecka har jag hunnit umgås med 5 vuxna människor som inte är kollegor! Tänk de ni!
Och bara text är tråkigt... bjuder på lite Braless in Kortedala bild från i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback