vad jag tror att en hund behöver

Nu när det snart är flyttdags inser jag att vi har två kartonger hundgrejer...
  • Norskt sökhalsband
  • spårmarkeringar
  • sök apporter/markeringar
  • 3 apportbockar
  • Kampleksak/brandslang
  • klicker
  • 2 citykoppel
  • utställningskoppel
  • spårsele
  • spårlina
  • halvstryp
  • 2 dressyrlänkar (olika färger på ringarna)
  • 2 kedjestryp
  • hurricanehalsband
  • 2 breda läderhalsband
  • regnjacka
  • vinterjacka
  • wp-sele
  • läder sele
  • långkoppel
  • 1m koppel (längre än city kortare än vanligt)
  • flexi
  • 2 iqube
  • aktiveringskon
  • 4 hundskålar med tillhörande ställning
  • hundbur
  • tasshanduk
  • pipleksaker
  • bollar, bollar, bollar
  • + massa små koppel och halsband som man köpt för att det var fina eller söta
sökapporterna/rapporterna och spårmarkeringarna slängs! och även älgfötterna som fortfarande ligger kvar i frysen. Resten ska jag nog spara alt. sälja. Det finns ingen anledning med att hålla kvar i det förflutna och jag har insett att nu när dottern är så liten har jag inte tid med en hund och alla de grejer jag har på vinden i hundlådorna.
Hej då "Hund Angelica" vi kanske ses igen!
Hejdå hund-Angelica

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vet hur det känns med alla saker man sparar bara för att det var ju "hennes" :(

Men du kommer igen gumman, nya tag med hund när du/ni är redo för det igen. Hoppas vi ses då igen:P

Hur stor är wp selen?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback