Små spadar

Även med liten spade kan man gräva ett djupt hål, det krävs bara flera spadtag.

Det är dagens största grubbling...
Det kan ju ses på olika sätt. Att ett litet verktyg inte är ett hinder, endast engagemanget.
Även kan det ses som något negativt.
Jag fick frågan om jag kunde peka ut ett specifikt tillfälle som fått mig att må som jag gör.
Det kan jag inte.

Ett hål finns i mitt bröst. En saknad av vem jag är.
Ett hål oavsett hur stort det är börjar med ett spadtag. Efter många spadtag blir det som först bara liknat en fördjupning en grop.
Många spadtag senare har gropen blivit ett hål.
Fortsätter grävandet blir det ett djup utan synlig botten.

Det finns ingen specifik händelse som jag kan peka ut, det är många små händelser.
Även med liten spade kan man gräva ett djupt hål.

Kommentarer
Postat av: Tessan

KRAM!!! Det blir bättre skall du se! Ibland mår man bara så som man gör:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback