Tyst mobil jävel!

Mobilen bara ringer och ringer.
Jag brukar ha den på ljudlöst men eftersom jag ofta lägger mobilen på något smart ställe och måste leta i timmar för att hitta den så har det varit en fördel att ha ljudet på så jag kan be min man ringa efter den.
Nackdelen med att ha på ljudet är att jag hör den när den ringer. Jag hatar att höra mobilen ringa. Jag vill verkligen inte prata med någon, i alla fall inte i telefon. Det är inte självklart att bara för att jag har mobil att jag då hela tiden kan vara "mobil" och prata. Nu när dotter är sjuk så orkar jag inte prata med någon och det är inte säkert att jag har möjlighet att svara eftersom hon tar så mycket av min uppmärksamhet.
Mobil sluta ringa! Tyst!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vet hur du menar, mobilen ringer o ringer heela tiden. fattar inte folk att svarar man inte är man upptagen!!??

Haha den videon är så skruvad fast braaa!

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback