bli populär

Har insett att jag inte har så många träffar på min blogg... förstår att de bloggar som är "stora" är bloggar som handlar om mode, skönhet och kändisar.
Jag har inte så många vänner som är kändisar och även om jag hade det så tycker jag att det är fel att skriva om dem i min blogg.
Skönhet... skönhet... Jag har sett Skönheten och odjuret! Om jag skriver om det räknas min blogg som en skönhetsblogg då?
Mode... Ja det är precis vad tidningen i Ugly Betty heter och den serien gillade jag ju. Ugly Bettys sänds inte längre så ska jag blogga om det kommer jag vara lite ouppdaterad, men å andra sidan kanske man kan kalla bloggen för en retroblogg då.
Ska senare idag göra mitt första försök som modebloggerska!
eller skönhet och kändisar?

Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag tror det viktigaste är att blogga om något man brinner för!

Postat av: Urban

Det beror på vad man vill med sin blogg. Är det viktigt att vara populär? Jag tror inte det. Skriver du för din skull eller för andras? För din egen skull antar jag. Folk som inte bryr sig om vad du tycker och tänker får väl ägna sig åt nåt annat utan att du skall känna dig ansvarig för dom.

2010-11-12 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback