Handla mat

Matlagningsgrädde
Jordnötssmör
Cream cheese
Cream fraiche
Blöjor
Ägg
Makaroner
Bröd
Våtservetter
Mjölk
Purjolök
Frukt
Avokado
Morötter
Krossade tomater
Digestivekex
Bregott
Gullök
Tomater
Kaffe
Broccoli
Tartex
Toapapper
Champinjoner

Vad säger egentligen min inköpslista om mig och mina vanor?

Gjorde ett nytt försök idag med att storhandla med Lola. Det gick bra! Denna gången satt hon kvar i kundvagnen och hon försökte inte plocka med sig saker själv. Hon satt lugn med inköpslistan och hejade på folk som gick förbi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lista liknar min med några naturliga undantag. Och så saknar jag bananer och yoghurt, men det köper du kanske nästa gång.



Intressant att läsa din blogg!



Kram

Ulla

2010-03-24 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback