Dag 4

Stress, stress som lättades av en vän/granne kom över och erbjöd sig att gå ut med Dillon. Skönt att bara ha Lola som flängde runt. Dillon blir alltid orolig när jag packar, han går runt och står precis bakom mig nästan hela tiden.
Jag tror att alltid jag tror att jag behöver kom med men det kommer visa sig om jag glömt något. Men som alltid när åker iväg så har jag känsla av att jag glömt ngt.
Bilen blev tillslut packad, Lola i stolen, Dillon där bak och GPSen på sin plats. Hämtade min kära reskamrat och hennes son sen iväg!

Det blev många långa timmar i bilen, visst skrek barnen lite men inte jämfört med vad jag varit rädd för. Bilresan blev en prövning över att inte reagera på barnskrik :) Det var skönt att köra så långt, vägen låg framför mig, böljande och tom. Ur bilstereon kom det musik som passade resan. Helt plötsligt var vi framme vid hamnen och gott om tid fanns det innan det var dags att köra ombord.

Förhoppningar fanns att barnen skulle sova på båten så det skulle finnas tid till läsning och testa vännens DS... men nej, inga förväntningar! Barnen hade energi från jag vet inte vad... Jaga, jaga, jaga och så lite lek i lekrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback