Dag 17

Idag har jag hämtat min man vid flygplatsen.
På vägen dit missade jag avfarten och kom helt fel... Var lite i mina egna tankar. Jag har funderat ett tag på att hoppa fallskärm. Den tanken växer i huvudet, antingen så får jag släppa det eller så får jag helt enkelt boka tid och hoppa. Det spelar ingen roll vad jag gör, men gör något!
Läser "munken som sålde sin Ferrari" och där påstår det att 95% av ens tankar är samma som man tänkte dagen innan. För tillfället har jag inget att säga emot det, för för tillfället känns det som ett väldigt aktuellt påstående.
Känns skönt att träffa mannen igen, vi får se hur dagarna ter sig inga planer. Jag inväntar lugnt morgondagen, välkomnar den med allt den har att bjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback