persiska och trasig perkolator

När jag trodde att jag hade nått botten så går perkolatorn (kaffebryggaren) sönder och när jag försöker få in P3 på radion får jag bara in en radiostation där de pratar persiska.
Inget kaffe eller P3...

Den Angelica som jag långsamt samlat ihop de spridda delarna till och byggt ihop raseras av att jag inte kan dricka kaffe och lyssna på P3! Trött på att vara så lättpåverkad av min omgivning.

citat från boken Ägget av Lennart Hellsing
"Först vill man bli någonting.
Sen tror man att man är det som man ville bli.
Till slut så blir man kanske det som man trodde att man var."

Kommentarer
Postat av: Zin

Vi har alltid snabb kaffe hemma, som ingen dricker. Du får komma hit när de är nåt du behöver, vi är ju trotts allt grannar! :)



Läskigt det där med bilen, snälla grabbar som hjälpte till!

Tror dock inte det beror på om man är svensk eller inte. Det beror nog på hur man är som person. Mamma hjälper alltid folk, hon är ju väldigt svensk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback