Är vi ett par?

Detta som nu kommer att läsas är något som hände för kanske två månader sedan...
Jag har inte skrivit om det utan bara tänkt.
"-Du, det känns som om vi håller på att bli ihop?
-Men, kan vi inte bara låta saker å ting vara som det är. Jag vill inte sätta något namn på det. svarar jag.
Visst känns det bättre och bättre för varje gång vi ses. Visst vill jag ses oftare och oftare. Fler utflykter, längre promenader utan mål, senare kvällar som möter morgonen. Visst vill jag det!
Det här året har det hänt så mycket.
Det började redan skiftet mellan 2010/2011. Så ont jag hade i hjärtat då. Sen kom skiljsmässobeslutet även det var svårt. Nytt jobb. Nya vänner. Män som jag gillade som inte gillade mig. Män som gillade mig som inte jag gillade. Mormor dog. Mormor dog! Fyllor, usch ja. Födelsedag. Nytt dagis för barnet. Ensam semester. Slutade med mina 4 olika antidep. Fick strul med hunden. Dagis krångel. Sen nu du.
Nej jag vet inte om jag är redo, jag vet inte om jag orkar. Inte detta året. Kanske 2012 blir året jag orkar?"

Nu är det 2012 och jag känner att jag orkar!

btw inlägget jag skrev 3/12 "Det som gjorde" skrev jag utifrån en av mina tankar som kom upp, inget som egentligen spelar roll eller har betydelse idag.

Kommentarer
Postat av: Ann

Nämen...... oj! Shit. Vad jag har missat uppdateringar, dags att ta en fika kanske? Och vem är den lycklige egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback