har kommit på en ny...

Lustigt det där med tatuering...
skulle någon frågat mig för ett årsedan skulle jag svara att jag har ingen aning om vad jag vill ha tatuerat på min kropp. Frågar någon mig idag sjungs det en annan vers. Nu vet jag inte om jag har hud till alla ideer.
Jag själv har inga färdiga bilder eller direkta förslag på hur det skulle kunna se ut men jag har en plan. Lite som att vilja ha Paris tatuerat men det spelar ingen om det blir Eiffeltornet eller en cyklande fransman med baguett på pakethållaren. Båda är Paris!
Jag vill inte säga vad det är utan det är hemligt, då det är något som inte kommer ske inom närmaste framtid. (pengar å tid spelar in där)
För tillfället spanar jag runt på olika tatueringshemsidor och hör mig för med vänner, jag har bara berättat om ideen för några som jag vet kan ge mig tips på den "artist" som jag ska delge min idee/plan med. Viktigt för mig är att det är en person som vågar ta ut svängarna och komma med egna förslag. Jag har inte lust att godkänna skisser, jag vill istället hitta en tatuerare som gillar ideen och är entusiastisk...
Det tar en evighet för mig bara att bestämma vad jag ska köpa när jag är törstig.
"kolsyrat eller inte? Jasså kolsyrat då. Men oj va många olika Loka det finns, tar väl päron då. Men oj Ramlösa har oxå en päron, nämen där finns bonauqa även den i päron. Nej jag är nog inte törstig"
Mitt favorit uttryck är ändå "överraska mig"

Kommentarer
Postat av: Annica

ja gillar ditt favorit uttryck!!!!

2011-09-14 @ 11:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback