Manshat!

Jag hatar män!
Jag hatar män!
"Nämen Angelica, bara för att de flesta män du träffat är dumma i huvudet behöver det inte innebära att alla är det!"
Nej ok. Det är väl mig det är fel på då!
Jag tror inte det är så att jag drar till mig idioter.. jag tror att det är så att jag stöter bort de där roliga, snälla, fina, omtänksamma männen.
Har träffat bra män oxå, men var är de nu??
Jag hatar män!
De säger att de är feminister men efter två öl kan de endast få fram "Duu e så schnygg, faan va schexig du e, duu vet du om att du e såå schnygg?" ytliga jävlar.
De säger att de ska ringa men gör det aldrig.
De presenterar inte mig för kompisen som vi stått och snackat med en kvart.
De ljuger!
De lämnar skäggrester i handfatet
De tänker med det lilla huvudet, ja det huvudet där nere
De accepterar inte ett nej utan man måste säga nej tusen gånger följt av en pungspark för att de ska förstå att "Nej det är inte ok att nypa min bak"
De ger bara komplimanger om utseendet
De vill bara träffas om det finns öl inblandat
De ändrar sig hela tiden
De säger att de älskar en men sen går de hem med .... ja jag vågar inte skriva det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback