Ingen mobil :)

Min mobil har inte mått riktigt bra på väldigt länge... jag har tänkt "ja men jag härdar ut för snart kommer säkert iphone 5" Det bliv ingen femma utan en 4s
Lite grinig och sur ringde jag upp min operatör och tjurade över att jag är bunden i två år men telefonen har ta mig fan bara ett års garanti! Min mobil fungerar hjälpligt att ringa på och varannat sms går inte iväg utan fastnar någonstans på vägen. Jag trodde att det bara var ett års garanti så gjorde mig av med kvittot och började hata, hata mobiler!
"Men du, det är två årsgaranti på din mobil" sa rösten i andra änden.
Oj då
Nu är telefonen på lagning och jag kommer vara mobil-fri i tre veckor för lånemobil fanns det inte inne.
Jag funderar på att koppla in en "riktig"telefon hemma istället eller riktig å riktig, en hamburgare telefon!
På lördag ska jag ut å secondhanda lite jag hoppas på att hitta en snygg bakelit telefon. Gör jag inte det ska jag klicka hem en hamburgare att prata i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback