svämmar över!

Den senaste tiden har jag svämmat över av känslor. Vet inte om det är våren som gjort sitt men jag har nästa runnit över av kärlek!
Mamma var på besök och jag känner att jag tycker om henne så mycket, jag är stolt över henne och hon är världens finaste! En vän har passat dottern väldigt mycket och jag känner hur jag är djupt tacksam över att hon finns och jag älskar henne så! Hon kommer alltid med visdomsorden på skype, hon ruskar om mig och vågar säga "Angelica skärp till dig!" hon är underbar.
Sen har jag min finaste familj med systrar och bröder(även där räknar jag in mina vänner som jag ser som systrar!). De finns alltid där! När jag behöver någon att prata med, någon som ställer upp, någon att umgås med. Det är en kärlek som kommer vara för evigt, kanske den enda kärlek som kommer i närheten av frasen "tills döden skiljer er åt". Pappi är såklart en av dem jag svämmar över för! Han är rolig min pappi :)
Sen har jag dessa män å pojkar i mitt liv som jag gillar, oj, oj vad jag sparar på era komplimanger till regniga dagar.
Inte att glömma alla underbara vänner, vänner som jag träffar men även de som jag bara "träffar" över nätet, vänner kan jag inte få för många av!
Sist men inte minst tänkte jag nämna de stora känslorna jag har för dotterns pappa. Vi är inte ett par och det kommer aldrig bli vi igen, men han betyder så mycket för mig och vi kommer alltid ha ett band som inte går att bryta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback