Piercat nippeln

Jag har låtit min vän som går som piercinglärling ta hål i min bröstvårta. Tydligen är bröstvårtor lite känsligt, man kan inte ta en bild och ha som nya profilbilden på fb. Istället för att publicera en bröstvårta i era ansikten tänkte jag istället publicera en lite mera smakfull bild
Hade egentligen planerat att se på film med Xet men han fick ett erbjudande som lockade mer. Jag unnar han äventyr och lycka här i livet!
Jag ändrar lätt mina planer, jag hänger inte upp mig på att något inte blir som jag planerat utan jag slänger istället om planerna. Ikväll har det blivit ler-ansiktsmask och serier, helt underbart och lugnt!

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Bröst har jag tagit upp lite i bloggen och jag kan inte alls förstå varför det ska vara ett så känsligt ämne. Bilden blev i allafall vädligt fin :) gillar att tatueringarna skymtar i bakgrunden, helt klart fin kroppkonst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback