Det skulle ju inte bli såhär!

Det skulle inte bli så här!
Hon var ju påväg att bli frisk.
Allt såg ju bra ut.... gjorde det inte det?
Jag hade tänkt att ringa nu i flera dagar men det blev alltid så sent på kvällen.
Jag hade tänkt å ringa och tacka för överkastet.
Nu är det försent.
Det skulle inte bli så här!
Jag kommer till Gotland i sommar och då ska vi ses... men det går inte.
Vi kommer aldrig ses igen...
Jag tänker på dina stickningar som inte är avslutade
Jag tänker på vävstolen som står stilla, kanske med en halvfärdig duk
Jag hade tänkt å ringa.
Förlåt, det skulle inte bli såhär
Tack för överkastet

Kommentarer
Postat av: Linda.H

Beklagar sorgen. :(

Kram ♥

2011-05-29 @ 19:07:20
Postat av: Helga

Beklagar sorgen. Anar att det är mormor med tanke på överkastet. Kramar / Helga

2011-05-29 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback