kvinnodagen!

Hur ska den firas?
Jag firade med att ta en sovmorgon... och dottern passade då på att riva ut allt ur mina garderober. Nu går det knappt att gå i mitt rum för alla högar av kläder, strumpbyxor, bikinis, skor och handväskor. Jag får se det från den ljusa sidan, nu kan jag sortera in allt igen och kanske få någon reda i hyllorna.
Jag funderar på att sälja av lite kläder, bla. min gamla bröllopsklänning. Ha ha, den syddes kanske för 3-4år sedan... men jag blev ju lämnad vid "altaret"... jag kan nästan inte låta bli att skratta för det låter som en värdelös amerikansfilm med Julia Roberts i huvudrollen. Ja klänningen kanske kan göra någon annan lycklig, det är trots en Zetterberg design.
Nej tillbaka till röran i sovrummet. Älskar att sortera, jag är egentligen ordningsam.
Senare idag ska jag se om jag får ordning på mina dikter och kanske hittar en "kvinnokampsdikt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback