Idag är jag mamma

Jag har en liten dotter, en liten klätterapa som jag saknar så mycket när jag är ifrån henne men när jag är med henne så känner jag ibland att tålamodet testas. Idag har vi badat ihop, hon har kammat mitt hår, vi har kramats och pussats. Jag har inte fått många minuter över till att vara jag... nej för som mamma är du det livet ut, även när kotten blivit 20 flyttat hemifrån så kommer jag fortfarande vara mamma.
Jag har på senare önskat mig mera tid till att vara lite för mig själv. Jag älskar min lilla skrutta men jag älskar även mig själv. Jag älskar mig och jag vill ibland bara vara jag, som nu. Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på Bob Dylan och skriver. Hjärnan är lite för seg för att producera några storverk för tillfället men hjärtat mår bra av att höra lite Tomorrow is a long time
Bakismössan på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt mamma och klätterapa :)

2011-03-20 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback