I want to get high!

Kärlek är tydligen en drog, det kunden jag läsa i dagens Metro. Enligt några forskare kan förälskelse och dess påverkan på våra hjärnor liknas vid det som händer när man dricker alkohol eller tar kokain.
Jag vill vara hög på kärlek, jag vill ha lite förälskelse och om det skulle kunna köpas för pengar så kanske jag hade dragit upp ett dragspel på spårvagnen, terroriserat mina medpassagerare och sen tiggt några kronor i min pappmugg som jag fått av herr Donald, please!
Förälskelse kan inte köpas för pengar, förälskelse växer inte i min trädgård utan förälskelse kommer som ett oväntat brev på posten, helt plötsligt trängs den där i brevlådan med det där orangakuvertet.
Jag vill ha förälskelse, jag vill bli hög på kärlek. Jag är inte ute och metar efter kärlek, nej jag fiskar med mig mitt kastspö och alla de där fina flugorna. "Hopp" där rör det sig vid ytan och dit kastar jag mitt spö.
Trots det snyggaste betet inget napp. Jag har nämligen fått höra från flera oberoende källor att jag är snygg... men va fan spelar det för roll när jag vill fånga en fisk som är fantastisk och som säger "Baby, du är fantastisk"

Kommentarer
Postat av: Zin

Du är snygg, Angelica!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback