Skinny bitch!

Har googlat runt på olika dieter, det finns så mycket! GI, Atkins, Banandiet, Flygvärdinnediet, Popcorndiet, LCHF, VCHF, Pillerbantning, Blodgruppsdiet, Jordnötssmörsdieten, Champagnedieten, Lyxdieten, osv.. vill man läsa om den går det att göra här: viktminskning
Jag fastnade för dieten som heter Skinny bitch!
Inte för att jag varken vill bli skinny eller bitch utan för att det dieten innehåller passar mig bra, jag tror att det är en livsstil som är snarlik den jag tidigare haft.
En skinny bitch ätare stoppar inte i sig socker, artificiellt sötningsmedel, kött, mejeriprodukter och kaffe. Istället stoppar skinny bitches i sig mycket fullkornsprodukter, tofu, soya, frukt, grönt te och ekologiskt rödvin.
Jag sitter här nu med mitt glas rött (ekologiskt och fair trade) och är inne på min tredje dag på pulverdiet. Jag har tröttnat på chokladshakes och smaklösa pulversoppor.
Det är bara dag 3!
Redan nu mår jag illa när jag river upp påsen med broccolisoppa som bara innehåller 130 kcal/portion. Jag överväger starkt att strunta i att micra soppan utan istället skaffa en ölbong så jag kan halsa sörjan snabbt! Jag ska hålla ut veckan... med lite fusk på lördag, då ska jag äta på Max efter jag hjälpt en kompis köra grejer sen ska jag ut på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback