Narkotika, knarka på människor

För att ett ämne ska bli narkotiakaklassat i Sverige ska ämnet klassas som: "För att klassas som narkotika ska ett ämne anses vara hälsofarligt samt beroendeframkallande eller euforiserande"
Mer om det och om det 5 punkterna som krävs går att läsa om på läkemedelsverkets hemsida -> knarkärbajs
När jag läser om olika droger slår det mig; faller inte vissa människor under dessa kategorier?
Finns det inte människor som får oss att känna oss eurforiska, beroende och hälso"dumma"?
Vi träffar dem och blir löjligt lyckliga, vill vill träffa dem om och om igen! sen som grädden på moset gör vi hälsofarliga saker för att få tag i euforin och kicken!
Jag har funderat på om jag ska narkotikaklassas...
Jag har under min vindruckna natt författat på ett brev till läkemedelsverket i önskan om att de ska narkotiaklassa mig själv för jag är fan skadlig för min omgivning, jag får människor att tillfälligt må bra för att sen lämna dem med ett beroende av nästa fix av Angelicc...
Än har jag inte hittat rätta formuleringen
Än vet jag inte vad som skulle kunna övertyga läkemedelsverket om att jag borde vara narkotikaklassad... att jag inte är bra för min omgivning.
Så i väntan på svar!
Come on and get your fix of Angelicc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback