Lyssnar på Säkert!

Får jag träffa dig ikväll
Jag har ingen anledning till det
Tänkte först gå runt det
Tänkte råka springa på dig

Men nu är det bara så att jag
Orkar inte göra så
Antingen vill du träffa mig
Eller så vill du det inte

Vill du det inte
Så går jag nog hel ut ur det
När man var liten föll man jämt
Men ska det vara så jävla hemskt
Så fastän du kanske säger ja
Bara för att vara snäll
Får jag träffa dig ikväll

Får jag gå precis så nära
Att min axel stryker vid din arm
Jag vill inte verka jobbig eller så
Men jag är varm
Du ser kall ut

Får jag hoppa över orden
Om hur vädret kan förändras
Får jag kliva indirekt på delen
Om hur allt sku' kunna förändras
Dom kanske tror att vi är typ kära
Får jag gå precis så nära

Sen när vi har gått en timme
Kan vi sitta på en bar
Se hockeyn på dovas
Utan att se
Hockeyn på dovas

Får jag luta mig närmre precis
När det blir två noll till finland
Får jag köpa en öl till
Som vi gör I norrlands inland
När vi inte kan förklara
Hur gärna vi vill sitta kvar
Precis så här
Kan vi gå till en bar
När jag är med dig
Blir min röst så gäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback