Knull de luxe..

-Knull de luxe?
-Ja, tack!! svarar jag med full av förväntan och ett leende på läpparna.
Munnen blir rak och sammanbiten när den lilla pappåsen sträcks fram mot mig. Jag tar emot den och kikar ner. En kondom och glidmedel. Jag skakar runt för att kolla om det kanske mot all förmodan kan få plats en man där i, men det finns ingen man där i botten.
Knull de luxe är alltså inget mera än ett kit med kondom och glidmedel! Precis som om det skulle vara en ny sensation?
Whhohoo nya grejen, lyxa till sexet med lite glidmedel! Knulla de luxe!
Gick iväg med min påse väl synligt i handen i hopp om att det där knullet skulle dyka upp, men det gjorde det inte. Knull de luxe hade helt plötsligt blivit bara de luxe.
Vad ska jag med det kittet till? Hur ska jag kunna "de luxa" till mitt sexliv?
Förgylla mitt sovrum med en uppblåst kondom som gör stämningen lite så där lätt porrig och lyxonanera med glidmedel?
Nej, bara tanken av att försöka få upp de där förpackningarna gör mig avtänd.
Knull de luxe... falskmarknadsföring

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.klubb6.se ? det kanske är nått o rekommendera om du nu är lite desperat :)

2011-07-05 @ 02:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback