Åker imorgon!!!

Imorgon åker jag till Öin! Till Gotland! Hem!
Det är inte där jag för tillfället bor men det kommer alltid vara det som känns mest som "hem"
Jag har massa önskningar över vad jag vill göra!
Umgås med släkt och vänner
Åka till Stafvagård och köpa ost
Åka till vinodling
Åka till Träkumla rom
Kneipbyn
Stranden
Furillen
Få tag i Gotlands dricke
Måla huset
Gå runt ringmuren
Äta saffranspankaka
Bada i blå lagunen
Fika på Amalias
Promenera längs strandpromenaden
Gå genom kärleksporten
Klättra i ruiner
Smeka raukar
Springa i backarna på Ullahau
Jag ser nu att jag kommer inte hinna med allt, jag kommer vara tvungen att sålla. Gotland finns kvar och jag hoppas kunna åka dit till hösten. Kanske leta tryffel? På Gotland finns det nämligen tryffel och det odlas mandel och saffran :)
Vem behöver semesterresa till Frankrike, Spanien eller Italien? Gotland har fan det mesta!
Det ska bli underbart! Så underbart!
Blir tårögd när jag tänker på hur mycket jag längtar dit!
Har ni vägarna förbi Öin den kommande veckan hör av er så lovar jag att ta med er på safari!
Har ni inget att göra ta flyget och besök mig några dagar! Men bara några dagar! Jag åker till Gotland för att få andas och vara "ensam", ladda batterierna kanske är ett passande uttryck.
Puss å Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback