Förkyld= tjejkväll?

Redan igår kände jag av förkylningen men hoppades på att den inte skulle bryta ut. Imorse vaknade jag av att halsen gjorde ont och näsan var helt täppt! Idag jag snorat så mycket att jag fått huvudvärk och mina bihålor håller på att explodera, och om det inte var tillräckligt så håller jag på att kissa på mig varje gång jag nyser!
Det ska inte glömmas bort att det är lördag... och det innebär LÖRDAGSGODIS! Jag är nyss hemkommen med en tung påse godis, lösgodis. Mitt frossande beteende ursäktar jag med att jag faktiskt är väldans förkyld, näst intill manligt-förkyld och jag brukar annars inte vara så kroppslig och störas av avsaknaden av godis på lördagar.
Ikväll när mannen åker iväg på inflyttningsfest kommer jag och dottern sitta och trycka i oss godis. Efter dotterns nattning blir det film och fortsatt godis intag.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback