Snurrig i huvudet

Jag har sedan ett tag varit lite snurrig i huvudet, jag vet att jag har lågtblodtryck så jag har misstänkt att det beror på det. Men sen så tänkte jag att jag kanske dricker för lite vatten och äter för lite frukt, men det hjälpte inte att åtgärda det. Ju mer tiden gått ju snurrigare har det blivit.
Jag glömmer nycklarna i dörren, glömmer vad folk heter, vad jag ska handla, vad saker heter osv. Men "viktiga" saker kommer jag ihåg. Jag använder mig sällan längre av en kalender utan har börja komma ihåg möten och andra viktiga datum, men de är alla de där små sakerna jag glömmer. Jag har hört att det är vanligt fenomen när man är småbarnsförälder...
Idag blev det ett tag så snurrigt i huvudet att jag var tvungen att sätta mig ner och för ngr sekunder kände jag mig osäker på var jag var. Plus att jag är inne på vecka två med huvudvärk och min hy ser ut som... ja jag vet inte vad. Ringde till vårdcentralen och sa "Jag vill verkligen kolla upp varför det blir så här även om det är mest troligt att min förvirring är ett personlighetsdrag" ett gott skratt fick jag och en tid på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback