Vårruset!

Jag har sprungit vårruset!
Hela 5 km har jag rusat och det på 24 minuter. Alla ni som trodde att jag inte skulle klara att springa fuck off! Visst jag kanske tar mig en cigg då och då, jag kanske dricker för många öl när jag är ute, det hindrar mig inte från att lyckligt skutta fram i rosa tights, säger det igen! Fuck off!
Hade fått för mig att jag skulle gå de 5 km pga halsont men när jag väl var där kunde jag inte hindra mig! Jag fick spring i benen och var bara tvungen att springa! Längst vägen stod det musiker som spelade och jag klappade glatt takten till deras toner, inte det minsta trött var jag. Jag skuttade fram!
Detta blev mitt andra löppass för i år så jag är ganska nöjd med min insatts!
Jag kanske inte var snabbast men jag var ta mig fan en av det snyggaste!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Duktigt ^^

Postat av: Anonym

Måste hålla med dig där du va nog fan en av dem snyggaste där ;) stilig outfit

2011-05-12 @ 02:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback