Utan mobil

Nu har var varit utan mobil i en vecka och det börjar kännas lite jobbigt. Jag vill så gärna prata i telefon! Hade varit skönt att sitta länge, länge och bara prata. Har använt mig av skype och facebook chatten men det är inte tillräckligt. Jag vill höra röster andra än dem jag fantiserar ihop i mitt huvud. Känner mig tok ensam behöver verkligen en telefon :(
Idag är jag ledig och det hade varit skoj att umgås med vänner men jag kan inte ringa någon och bestämma träff. Jag hoppas att jag lyckas få till en "dejt"/middag med B till helgen men vem vet... vi brukar ju oftast sms med varandra så det blir väl inte av :(
I grund och botten vilar nog känslan av ensamhet, men jag är inte själv då jag har en vovve som sitter på min fot och en dotter som klänger på min arm. Dags att rasta dem båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback