sova ensam

dags för ny lista ang. att sova själv.
Att inte dela säng med någon har sina för och nackdelar

Fördelar
  • ingen som klagar över att hunden sover med mig
  • om jag inte orkar skiter jag i att borsta tänderna
  • jag kan äta smörgås i sängen utan att störa
  • jag kan kolla på serier hela natten
  • jag har plats att ligga diagonalt
  • ingen som snor täcket
  • alla kuddarna själv
  • jag kan göra sånt som vi tjejer gör men inte pratar om...de ni?

Nackdelar
  • det är kallt
  • tomt/ensamt
  • inge morgonsex
  • tråkigt att inte ha någon att nattfilosofera med
  • ingen att titta på serier i sängen med
  • ingen att dela täcke med
  • ingen arm att ligga på
  • inga tår att flirta med

ja... jag vet inte vad som väger tyngst, men när jag ligger här i sängen med datorn på magen och hunden på benen kanske jag önskar att det ialla fall var lite variation på mina nätter...
får väl bjuda på en bild då... vem fan orkar läsa massa text bara. Jag har min lilla röda skrivbok som är full med text orkar inte läsa den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback