Skoj igår

Massa svettiga män i tights och Göteborgs subkultur samlad på ett ställe, skins, anarkaflator, skejtare, raggare alla samlades gemensamt kring ringen för att se män spela. För ja, det är bara ett spel. Wrestling är inte på riktigt. Jag hade jätteskoj igår, I dont kiss and tell, men jag hade en trevlig kväll
Fick låna någon läppglans igår som skulle göra läpparna mer fylliga... fy fan! Det stack och sved! Idag har jag som en permanent läppförstoring alt. en allergiskreaktion! men fylliga är dom... läpparna.
Bakis, bakis, bakis.
fy fan va jag ser ut. Det blir inte mer verkligt än detta... Angelica sliten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rå värklighet kan de bli vackrare?

2011-03-28 @ 03:13:06
Postat av: Ann

Eftersom jag är en galen person som måste prova allting minst en gång innan jag dör, så är jag redo att prova det där hemska läppglanset. Var heter det och var får man tag på det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback